Откриха нов убиец на рака

Откриха нов убиец на рака
Снимка: Thinkstock

Малината унищожава раковите клетки, установиха специалисти от американският Университет Клемсън след изследвания с животни.

Учените давали на животните извлек от малина и в резултат 90% от клетките на тумора измирали.

Отдавна се знае, че малината притежава антиоксидантни свойства. Изследователите обаче от университета в щата Южна Каролина са убедени, че в малината има и особен противораков компонент. Според специалистите нито един от известните антиоксиданти не е способен за разруши на 90% раковите клетки. Освен това очевидно ракът е ликвидиран от определено съчетание на вещества, съдържащи се в малината.

Доскоро учените предполагаха, че само някои сортове малини могат да убиват рака – примерно черната малина. Но изследователите доказаха, че това не е така. С тумора се справят всеки сорт малина.

Този плод притежава и други полезни свойства. В него има много витамин С, който е важен за мъжката плодовитост, и магнезий, който участва в производството на тестостерон.

Япония планира да кацне на Луната през 2018 г.

В недалечно бъдеще Япония може да стане четвъртата държава в света, кацнала на Луната. Японската агенция за изследване на Космоса (JAXA...